6 Ocak 2017 Cuma

iki karikatür emekçisi cumhur gazioğlu ve muammer kotbaş cepada  tükanı ziyeret ettiler  sağolsunlar...





vlademir nanashev



uğur durak üstadan iki kitap geldi


yakup karahan beni çizmiş ,bu hafta geldi.

üstad sefa sofuoğlu beni çizmiş bu hafta geldi.

 20 sene önce çizdiğim karikatürlerimi buldum,hepsini ya bir yerlere göndermedim veya beğenmediğim karikatürler .
1997 çıvarı

 hatırlamadım bunun senesini çok eski

 1997 cıvarı beğenmediğim bir çalışma
eksik bulduğum bir yere göndermediğim  bir çalışma 


98 cıvarı eksik bulduğum beğenmediğim bir çalışma hiç bir yere göndermedim

begenmediğim göndermekten vazgeçtiğim bir çalışma

bunu tekrar çizmiştim onuda beğenmemiştim

üzerine son anda yapıştırıcı akmıştı son anda emekler heba olmuştu pantolon ve vucutta izleri var

kendime çizmiştim 1996

eksik bulduğum göndermekten vaz geçtiğim bir çalışma çok eski

kendime çizmiştim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

https://emreulas.blogspot.com/2020/12/ocak-2021.html?showComment=1610833215195#c1333472383531694969

http://musagumus.blogspot.com/